info Regiorijder voor Vodafoneklanten telefonisch niet bereikbaar Lees meer
close
menu

Meest gestelde vragen Wmo-vervoer sinds 1 januari 2024

Vanaf 1 januari 2024 maakt QR de planning en beantwoorden zij de telefoon voor RegioRijder. Tot 31 december 2023 deed Connexxion dit. Deze overstap hebben we goed voorbereid. Toch is RegioRijder op dit moment minder goed bereikbaar dan wij willen. Dit komt omdat veel mensen naar RegioRijder bellen met vragen. Daarom delen we in dit nieuwsbericht de meest gestelde vragen:

Een rit reserveren via de website

U kunt eenvoudig een rit reserveren via MijnRegioRijder.  Let op: Als u via Google zoekt of de oude link gebruikt (waarin het woord ‘taxsys’ staat) dan komt u op de verkeerde pagina uit.

Boekingsbevestiging

U ontvangt geen e-mail met een bevestiging van uw boeking. U kunt uw geboekte ritten zien in MijnRegioRijder. Omdat wij merken dat klanten graag een e-mail als bevestiging van de boeking ontvangen, gaan wij dit in de toekomst wel doen. Er komt een bericht op de website als hier nieuws over is.

Herhaalritten

Op dit moment kunt u tot acht dagen vooruit een rit reserveren. Dit doen we omdat ritten die verder in de toekomst worden geboekt, soms worden vergeten. Als u een rit heeft die u wekelijks, tweewekelijks of met een ander herhaalpatroon maakt, dan kunt u die telefonisch in laten plannen. Bel hiervoor 0900-9343.

Groepsritten

Als u met een groep wilt reizen, geef dit dan telefonisch aan ons door. Wij zorgen er dan voor dat u samen reist. Bel hiervoor 0900-9343.

De MijnRegioRijder app

U kunt binnenkort ook een rit boeken via de MijnRegioRijder app. Op dit moment is de app nog niet beschikbaar. Wij verwachten deze in de tweede helft van januari. Er komt een bericht op de website als de app in de Apple App-store en Google Play Store beschikbaar is.

Machtiging automatische incasso

Vanaf 15 januari 2024 kunt u via MijnRegioRijder uw machtiging voor de automatische incasso afgeven. Helaas lukte dit niet eerder. Bekijk dit bericht voor meer informatie over het afgeven van automatische incasso.

Heeft u nog andere vragen?

Bel dan tussen 13.00 uur en 15.00 uur met 0900-9343. Het kan erg druk zijn bij de telefooncentrale. Mocht er een wachtrij zijn, belt u dan alstublieft later terug.