Wij maken gebruik van cookies om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Lees ons cookiebeleid.

1 maart starten de middelbare scholen weer Lees meer

Resultaten klanttevredenheidsonderzoeken

Het jaar 2020 was een ander jaar dan we gewend zijn. We kregen te maken met veel onzekerheden en extra regels. Toch hebben we er voor gekozen ook deze zomer het klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren.
Uit het grote aantal Wmo-reizigers is steekproefsgewijs een groep benaderd voor dit onderzoek. Om de tevredenheid over het leerlingenvervoer te meten, zijn alle ouders/verzorgers van leerlingen die met RegioRijder reizen, benaderd.

Het onderzoek is uitgevoerd door onafhankelijk onderzoeksbureau ZorgfocuZ en de antwoorden op de vragenlijst zijn vertrouwelijk behandeld.
 
Uitkomst
De tevredenheid over het Wmo vervoer is dit jaar constant gebleven: een 8,0.
Ouders en leerlingen die gebruik maken van het leerlingenvervoer hebben RegioRijder dit jaar een 7,5 gegeven ten opzichte van een 7,3 vorig jaar.
 
Klik HIER voor het rapport over het Leerlingenvoer en HIER voor het rapport over het Wmo-vervoer.