Wij maken gebruik van cookies om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Lees ons cookiebeleid.

Vul alstublieft het klanttevredenheidsonderzoek in voor 26 juni! Lees meer

Klanttevredenheidsonderzoek 2019

Halverwege 2019 is een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder een deel van de klanten van RegioRijder. Uit het grote aantal Wmo reizigers is steekproefsgewijs een groep benaderd voor dit onderzoek.
Om de tevredenheid over het leerlingenvervoer te meten, zijn alle ouders/verzorgers van leerlingen die met RegioRijder reizen, benaderd.

Het onderzoek is uitgevoerd door onafhankelijk onderzoeksbureau ZorgfocuZ en de antwoorden op de vragenlijst zijn vertrouwelijk behandeld.
 
Uitkomst
De tevredenheid over het Wmo vervoer is dit jaar gestegen van een 7,8 naar een 8,0.
Ouders en leerlingen die gebruik maken van het leerlingenvervoer hebben RegioRijder dit jaar een 7,3 gegeven ten opzichte van een 6,3 vorig jaar.
 
De volledige rapporten van het klanttevredenheidsonderzoek vindt u hier:

- klanttevredenheidsonderzoek WMO

- klanttevredenheidsonderzoek Leerlingenvervoer