Wij maken gebruik van cookies om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Lees ons cookiebeleid.

1 maart starten de middelbare scholen weer Lees meer

Klachten

Heeft u een klacht, melding of een vraag?

Neem contact op met RegioRijder.

Connexxion is verantwoordelijk voor de aanname en planning van alle ritten. Meerdere taxibedrijven verzorgen de ritten voor RegioRijder. Al deze bedrijven doen hun uiterste best alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Want u moet betrouwbaar en comfortabel kunnen reizen. Toch hebt u misschien ideeën of suggesties om de kwaliteit van het vervoer nog verder te verbeteren. Wij horen het graag van u:

- bij voorkeur via het onderstaande formulier
- telefonisch via 088 - 6000984

Vervoerspas kwijt of defect?

Vraag zo snel mogelijk een nieuwe pas aan.

Heeft u een reactie?

  • Via onderstaand formulier
  • Telefonisch via 088 - 6000984
  • Of schriftelijk, per post aan:                                                                                                        Connexxion Klantenservice                                                                                                                          t.a.v. RegioRijder                                                                                                                                Postbus 357                                                                                                                                               8261 AJ Kampen                                                                                   

Formulier voor  klacht, melding of vraag


Graag uw pasnummer bij Wmo-vervoer
Geef graag aan of u een antwoord van RegioRijder wenst